2012. április 24., kedd

Sütőtökös süti

A sütőtök krémleves alapjául szolgáló sütőtök fele megmaradt. Abból készítettem az alábbi finomságot.
Hozzávalók: 
1 csésze kókuszliszt,
1 csésze méz,
1 csésze sütőtök püré,
1-2 ek. kókuszzsír,
pici só,
1 tk sütőpor,
1 tk fahéj,
100g 85%-os ét csoki,
100g dió.


Előmelegítettem a sütőt 175 fokra. 

Az étcsoki és a dió kivételével valamennyi hozzávalót összekevertem. A csokit apróra tördeltem, a diót darabosra aprítottam. Hozzá kevertem mindkettőt a tésztához. 

Sütőpapírral kibéleltem egy tepsit, majd kézzel golyókat formáltam a tésztából, és a sütőpapíron végül laposra nyomkodtam. A tetején villával erezetet mintáztam, és sütőben 20 - 30 percig sütöttem. (sajnos nem néztem az órát pontosan, a lényeg hogy szép piros, ropogós legyen a süti, süljön át) 

Utólagos bírálat csupán azért ért mert kevés lett a dió, és a csoki. Ha nem sajnálod bele tegyél dupla adagot ezekből, úgy még ízletesebb lesz. Hűtőben sokáig eláll, és hidegen nekem jobban ízlett mint frissen melegében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése