2012. április 22., vasárnap

Sült csirke, tavaszi salátával

Hozzávalók:
A sült húshoz:
200g csirkemell filé, kockára vágva,
kókuszzsír a sütéshez,
só, bors, fokhagyma az ízesítéshez.

A salátához:
ami van otthon zöldség bármi jó bele, nekem a következők kerültek bele:
fél kaliforniai paprika, 
1 db zöldpaprika,
1 db avokádó,
1 kisebb fej lila hagyma,
1 óriás paradicsom,
1 csokor retek (még húsvétról maradt :-)),
4 szál újhagyma.
Az öntethez:
omegamagolaj (vagy olíva),
méz,
só, bors,
citromlé.

A hússal kezdtem. A lehető legegyszerűbben készítettem el. Megmostam, kockára vágtam, és wok-ban kókuszzsíron megsütöttem. Közben sóztam, fokhagymáztam. A saláta hozzávalóit megmostam, és robotgépben egyforma csíkokra vágtam. Hihetetlen segítség egy ilyen multi funkciós robotgép. Nagyon örülök hogy végre karácsonyra megkaphattam. 


Gyakorlatilag mindent megcsinált helyettem :-)))) A zöldségekre  egyszerű, de nagyszerű öntet került. Pici olajat tettem bele, nekem van még omegamag olajam, azt használtam. Tettem bele 2 evőkanál mézet, sót, borsot, és citrom lével ízesítettem. Édes-savanyú finomság lett az eredmény. Jó étvágyat kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése