2012. április 5., csütörtök

Mustáros tarja avokádó salátával


Mustáros tarja elkészítése:

1 kg szeletelt tarja,
Pác: 3 ek olíva olaj, 21 ek ras el hanout fűszerkeverék, só, bors, és 3 gerezd fokhagyma átnyomva, 2 ek mustár. 

A hozzávalókat egy kisebb edényben összekevertem. Az olaj és a mustár nehezen vegyül, de ne aggódj, nem probléma, ha csúnya kicsit az eredmény mert a húson majd szétterül. 

A tarja szeleteket megmostam, szárazra töröltem, szép vékonyra kiklopfoltam és egyenletesen bekentem a páccal. Hagytam állni benne a húst egy éjszakán át.

Avokádó saláta:
2 db kisebb lila hagyma,
2 db érett avokádó,
4 db piros retek,
1 kaliforniai paprika,
1 citrom leve,
2 ek olíva vagy omega mag olaj,
kb. 1 tk xilit,
pici só, bors, oregánó, bazsalikom.

A hagymát megpucoltam, kockára vágtam. Az avokádót kettévágtam, kipattintottam a magját, szintén megpucoltam és hasonló kockára vágtam. A retket, paprikát megmostam, kockáztam. Egy salátás tálba öntöttem minden zöldséget, és meglocsoltam a citromlével, az olívával, megédesítettem, sóztam, és fűszereztem. Lazán összeforgattam és kész is. A xilit mennyiségével szabályozhatod mennyire legyen édes, pikáns. Én picit édesebben szeretem, ha te nem, tegyél kevesebbet belőle. Ha nincs retek, akkor mehet bele helyette vagy akár vele együtt koktél paradicsom is, azzal is nagyon ízletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése