2012. április 4., szerda

Csirkecomb baconben, cékla-alma-répa salátával


Hozzávalók:
10 db csirke alsó comb,
10 db szeletelt nyers bacon szalonna.

A csirkecombokat megmostam megtisztítottam és szárazra töröltem. Mindegyiket külön-külön baconbe tekertem. Sütőpapírral kibéleltem egy tepsit arra felsorakoztattam őket glédába, letakartam alufóliával a tetejét és előmelegített sütőbe raktam. 180 fokon sütöttem 30-45 percig, utána levettem a tetejéről az alufóliát és kb. 20 percig tovább pirítottam őket. Meg kell jól  süljenek, mert akkor lesz finom, ropogós a bacon. 

A saláta már volt korábban posztolva. Nekem nagyon ízlik és rendkívül egyszerű, ezért sűrűn készítem. Ráadásul eláll. 2 céklát, 3 répát, és 4 almát megpucoltam, lereszeltem és összekevertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése