2012. április 26., csütörtök

Paleo goffri v1.0

Hozzávalók:

1 csésze mandula liszt,
7 db tojás,
1 kk sütőpor,
pici só,
3 érett banán turmixolva,
1 kk fahéj,
1 kk vanília őrlemény, vagy aroma,
darabosra aprított dió,
kókuszzsír a sütőt kikenni.


Bekapcsoltam a goffri sütőt. Amíg melegedett az összes hozzávalót mixerben összekevertem. Mikor meleg volt a sütő, kevés kókuszzsírral kikentem, majd egy-egy púpos evőkanállal tettem a formák közepére a tésztából. Lefedtem és sütöttem 4-5 percig. 4 percnél mindig felnyitottam, és megnéztem mennyire pirult meg. 

Míg sültek a sütik, elkészítettem egy kevés epermártást. Nagyon egyszerű, csak banánt és epret turmixoltam össze. Kész is. 


Ez a goffri szerintem csak frissen ízletes, de akkor is tömény, nem az a laza-puha fajta. Finom lett, de kellett hozzá valami szósz vagy mártás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése