2012. május 28., hétfő

Narancsos eperkrémleves

A hétvégi eper szedd magad után nem volt kérdés, hogy eperrel készítek mindent. Imádom az epret, minden formában szeretem elfogyasztani, akár fagyiba, akár önmagában, akár így hideg levesként. 


Hozzávalók:
500g eper
annyi víz ami ellepi
2 narancs leve
2 ek kókusz krém (vagy 4 ek kókusz tej)
vanília aroma
fahéj
xilit

Az epret megmostam, lecsumáztam és annyi vízbe tettem amennyi pont ellepi. Botmixerrel össze turmixoltam, majd az összes többi hozzávalóval feltettem főni. Egyet tottyant és már kész is volt.(óvatosak legyetek a forrásnál, nekem sikerült kifutnia, így kellemes sült eper illat lengte be a lakást :-)). Hideg vízbe állítottam a lábost, hogy mihamarabb lehűljön, majd mikor kihűlőben volt betettem a hűtőbe. Pár óra várakozás után fogyasztható. 


Jó étvágyat kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése