2012. május 16., szerda

Avokádós tonhalas salsa

Hozzávalók:

2 doboz tonhal konzerv sós lében,
3 db érett avokádó,
2 nagy fehér retek,
fél fej lila hagyma,
1 citrom leve,
2 gerezd fokhagyma,
fejes saláta.

Az avokádót meghámoztam,  apró kockára vágtam. 

A lila hagymát hasonlóan apróra szeltem. A retek szintúgy kockákban végezte. 

Összekevertem őket, és hozzá adtam a lecsöpögtetett kissé összenyomkodott tonhalkonzervet. Kinyomtam egy citrom levét azt is hozzá adtam. 

Egyenletesen elkevertem a hozzávalókat, és hagytam pár percig összeérni az ízeket. 

Közben megmostam a fejes salátából pár levelet, és megtöltöttem a tonhalas salsával. 

Citrom gerezddel és fejes salátával fogyasztottuk el. 

Gyors, frissen elkészíthető vacsora kerekedett belőle.  

Így salátába töltve hasonló érzést keltett mint a tortilla. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése