2012. május 25., péntek

Fokhagymás grillcsirke ananásszal

A csirke hozzávalói:
1 egész csirke
só, bors
ghee (vagy más fajta vaj)
Ugyan grill csirke címmel osztom meg eme receptet, tulajdonképpen egy főtt sült csirke készült el így. Az egész csirkét megmostam, szárazra töröltem, majd sóztam borsoztam. A lassú főzőbe helyezhető rácsra betettem a csirkét, és 10 órán keresztül alacsony fokozaton hagytam puhulni. Mikor elkészült áttettem a csirkét a sütőbe és grill funkcióval megpirítottam. Előtte és közben párszor ecsettel megkentem jászvajjal. 

Az ananász hozzávalói:
1 friss ananász
3 ek balzsamecet
1 ek méz

Nagyon egyszerűen akár csak grillezni is lehet a felszeletelt, közepétől megfosztott ananászt. Én most annyit ízesítettem rajta hogy balzsam ecet méz keverékével megkentem mielőtt kókuszzsíron elkezdtem volna sütni. Bármi más gyümölccsel kipróbálható. Egyszerű, gyors köret, mely húsokhoz remekül passzol. 

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése