2012. május 2., szerda

Csokicseppes mandulakeksz



Hozzávalók:


2 és 1/2 fél csésze mandula liszt,
1/2 csomag sütőpor,
2 egész tojás,
2 2k kókusz krém,
pici só,
vanília,
2 púpos evőkanél méz,
1/2 csésze olíva olaj,
1/2 csésze étcsokicsepp.  


Előmelegítettem a sütőt 175 fokra. Elővettem két edényt. Az egyikben a nedves hozzávalókat beletettem, összekevertem. A másikban pedig száraz összetevőket kevertem el. Majd a két edény tartalmát mixeltem egybe. Kicsit keményebb tészta állagot kell kapjunk, ami kicsit morzsálódik. Belekevertem a csokicseppeket. Utólag ezt lehet elhagyhattam volna, mert a cseppek nekem nagyon nem keveredtek a tésztával. Bőven elég  lett volna a kész sütik tetejébe nyomkodni őket. Azért igyekeztem egyforma golyókat gyártani a masszából. Egy tepsibe leterítettem sütőpapírt és a golyókat kellő távolságba helyeztem rajta, majd mindegyiket tenyérrel laposra igazgattam. A tésztából maradt csoki cseppeket végül a tetejükön elosztottam. 15 percig sütöttem a kekszeket. Csuda finom omlós, csokis, mandulás lett. Majd el is fogyott mind. Vendégségbe alig maradt. Reggel gyártanom kellett egy újabb adagot :-) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése