2012. május 10., csütörtök

Marokkói fasírt salátával

Hozzávalók:

500g darált marhahús,
1 egész tojás,
1 vöröshagyma,
2-3 gerezd fokhagyma,
1/4 tk fahéj,
1/4 tk római kömény,
1/4 tk pirospaprika,
1/2 tk só,
1 ek mandula liszt.

1 kaliforniai paprika (1/2 piros, és 1/2 sárga)
1 kígyó uborka,
3 db koktél paradicsom,
1/2 fej lila hagyma.
omega olaj.

A hagymákat megpucoltam és apró kockára vágtam. 
A darált marhahúshoz adtam őket, a fenti hozzávalókkal együtt. Jól összedolgoztam a masszát hogy a fűszerek egyenletesen legyenek benne. Hagytam állni kb. 1 órát. 

Ez idő alatt elő lehet készíteni a majdnem görög salátát. 


A zöldségeket megmostam, felaprítottam, picit sóztam, és össze kevertem, kevés citromlével, és omega mag olajjal. 

Mikor letelt a várakozási idő, azaz a saláta elkészült magára hagytam hogy összeérjenek az ízek, elővettem a húst. Egy serpenyőbe kókuszzsírt hevítettem. Van egy rácsos féle azt vettem elő. Mikor meleg volt a zsír kézzel golyókat formáztam a húsból, és egyesével beletettem a fasírtokat a serpenyőbe,ahol kézzel még le is lapítottam őket. Fedő alatt 15-20 percig sütöttem egy adagot. 

Az idő annyi legyen hogy szépen megpiruljanak, ropogósra süljenek. Nekem két adag lett. Az előkészített görög salátával tálaltam. Finom fűszeres, marokkói, egzotikus íze lett a húsnak. 

Nekem nagyon ízlett. Próbáld ki te is ha nem félsz az új ízektől. Jó étvágyat kívánok hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése