2012. június 25., hétfő

Spenótos sült gomba

Hozzávalók:
250g bacon
250g gomba (nekem vegyesen volt portobello, és csiperke)
1 vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
250g spenót


A bacont kockára vágtam és egy wok serpenyőben ropogósra pirítottam. Kiszedtem a finom szalonnak kockákat, és a visszamaradt zsírba dobtam az apróra kockázott vörös és fokhagymát. Pár percig pároltam, addig megpucoltam és nagyobb kockára vágtam a gombát, majd azt is hozzá adtam, párszor megkevertem  mag levet eresztette, és utána kb. 15 percig fedővel letakarva magára hagytam. 



Mikor majdnem jó volt a gomba (ha sok lett a lé itt le lehet róla keveset önteni) hozzákevertem a spenótot és megvártam míg nagyjából 10 perc alatt összeesett. Kicsit együtt pároltam őket és kész is voltam. Tálaláskor hozzá kevertem az elején kisütött bacon csíkokat, vagy a tetejére is szórhatóak. Önmagában is tartalmas ez a fogás, de pl. tükörtojással kiegészítve még gazdagabbá tehető. 

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése