2012. június 13., szerda

Csokis, kókuszos, epres nyerstorta

Hétvégén nem volt sok időm sütögetni, pár óra alatt szerettem volna valami finomságot készíteni. Szerencsére volt itthon aszalt gyümölcs lap. Bio boltban kapható, vagy aszalóban készíthető. Csak gyümölcs van benne, tehát paleo, és tészta helyett használható, süteménybe, vagy pl. mákos tésztához, palacsintához is szuper. Mindet próbáltam már, valóban nagyon finom. Sajnos nem túl olcsó a lap, így lassan elgondolkodom veszek egy saját aszalót :-)

Hozzávalók

6 db készen vásárolt aszalt gyümölcs lap (almás, szilvás, ami épp van)
Kókusz krém: kókusz reszelék + méz + kókusztej + kevés kókuszzsír
Csoki krém: 1 banán, 2 avokádó, 2 ek kókuszzsír + 2 ek kókusztej + xilit + 2 ek kakaó
Friss eper

Egy tálca aljára letettem két gyümölcslapot egymás mellé. Összeturmixoltam a kókusz reszeléket a kókusztejjel, mézzel, kókuszzsírral. Kevés vizet is tettem hozzá. Krémszerű, puding állagú, nem folyós állapot a cél. A csokis krém hozzávalóit szintén össze turmixoltam. Az alsó lapra a kókusz krém került. Egyenletesen elterítettem, majd gyümölcs lapot tettem rá. Ezt követte egy eperréteg. Az epret nem turmixoltam, csak kockára vágtam. A tetejére gyümölcs lap került, majd legfelülre a csoki krém. Eperrel, és kókusz chipssel díszítettem. Nagyon finom, gyümölcsös, pudingos finomság. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése