2012. június 3., vasárnap

Pulyka burger

Hozzávalók
1 kg darált pulykamell
1 vöröshagyma kockázva
3 fokhagyma apróra vágva
2 paradicsom kockázva
koriander, só, bors, pirospaprika
2 tojás
2 ek mandula liszt

A fenti hozzávalókat a mandula liszt kivételével fakanállal alaposan elkevertem. 

Betettem a hamburger húst a hűtőbe és egy éjszakát hagytam összeérni az ízeket. 

Másnap hozzá adtam a mandula lisztet, és apró golyókat formáztam a masszából. 

Előmelegítettem egy grill sütőt, majd aranybarnára sütöttem a rácsra helyezéskor lelapogatott hamburger húsokat. 

Köretként mellé zöldséget és ananászt grilleztem. Egyszerűen csak kókuszzsírral bekentem a szeletelt zöldségeket (zeller, vékonyra vágott cékla, és sárgarépa) és ropogósra sütöttem. Maradt egy fél ananászom azt is megsütöttem. Nagyon finom így grillezve, imádom. 

A képen két zeller szelet közé tettem a hamburger húsokat, tetejére ananász került alá pedig egy szép saláta.

Barbecue mártást kínáltam hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése