2012. június 6., szerda

Ananászos csirkenyárs

Hozzávalók (4 főre)

500g szeletelt bacon
500g csirkemell
1 cukkini
1 szál száraz kolbász
1 ananász
 

A sütőt előmelegítettem 175 fokra. A csirkemellet, a cukkinit, az ananászt egyforma közepes kockára vágtam. 


Nyársa húztam őket azzal a különlegességgel, hogy az első kolbász vagy cukkini után két szelet bacont kezdtem a nyársra húzni, majd jött, egy csirke kocka, és egy ananász, és a bacon csík újra, azaz ide-oda hajtogattam a bacont míg végül elfogyott. 


Igyekeztem a hússal összehozni, mert külön nem ízesítettem pluszban, hiszen a bacon önmagában elég sós. 


Ha ügyesen mindenhova kerül belőle akkor nagyon egyszerű elkészíteni. 

Látványos, és az ananásztól különleges is egyben. 


Sütőrácson sütöttem addig míg szép pirosak nem lettek a nyársak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése