2012. június 7., csütörtök

Bazsalikomos csirke, pesztós káposzta

Hozzávalók

1 kg csirkecomb
A pác:
   1 maroknyi friss bazsalikom
   1 maroknyi friss metélőhagyma
   3 gerezd fokhagyma
   1 ek citromlé
   só, bors
   2-3 ek olíva olaj

A sütőt előmelegítettem 180 fokra. A pác hozzávalóit botmixerrel krémesre kevertem. A csirkecombokat ecsettel bekentem mindenhol a zöld páccal. Egy alufóliával bélelt tepsibe helyeztem őket. A tetejüket lefedtem és kb. 30-40 percig sütöttem így, majd leszedtem a tetejéről a fóliát, és visszatettem őket míg ropogós pirosra nem sültek.

Bazsalikomos pesztós káposztával kínáltam. 

Hozzávalók

1/2 fej édes káposzta
1 csésze dió (250 ml)
1/2 csésze kókuszkrém (125 ml)
1 marék friss bazsalikom
1 marék friss metélőhagyma
só, bors

A káposztát robotgép segítségével vékonyra gyalultam. A többi hozzávalót turmixgépben krémesre kevertem, és a káposztára öntöttem. Alaposan elkevertem. Egyszerű és nagyon finom köret! Mindenképp ajánlom, próbáld ki! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése