2012. június 10., vasárnap

Paleo húspizza :-))))

Hozzávalók:

500g darált marhahús
1 fej vöröshagyma
3-4 gerezd fokhagyma
1 paradicsom kockára vágva
só, bors

A hozzávalókat összegyúrtam. Egy éjszakát pihentettem. Másnap előmelegítettem a sütőt 180 fokra. Egy tepsiben leterítettem alufóliát, kikentem kókuszzsírral, és ellapogattam benne kb. 0.5 cm-re a darált húst. Betettem és 15 percig sütöttem így önmagában. Ez idő alatt összevágtam a feltéteket. 

Vöröshagyma, paprika, paradicsom, avokádó, száraz kolbász volt kéznél. A 15 perc letelte után kivettem a húst, megkentem a barbecue mártással, kevés kókusz krémmel, és arra helyeztem rá a többi hozzávalót. Visszatettem és ropogósra sütöttem. Mielőtt majdnem kész volt kevés parmezán sajtot reszeltem rá, és pár perc alatt ráolvasztottam. Barbecue mártással, kókusz krémmel, és olívával kínáltam. Finom ízletes lett, és nem lett egyáltalán száraz az alap. Nagyon ízletes lett így marhahúsból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése