2012. június 10., vasárnap

Fokhagymás, chilis majonéz

Hozzávalók:

2 tojás sárgája
3 ek citromlé
1 ek mustár
250 ml olíva olaj (lehet készíteni többféle olajból, én dió olajat is tettem bele)
só, bors,
pici xilit,
2 gerezd fokhagyma
chili

A tojás sárgákat, a citromlével, és a mustárral kb. 4-5 percig krémesre kevertem, majd szépen lassan hozzá kevertem az olaj keveréket. Először cseppenként alaposan eldolgozva, majd egyre növelve a hozzáadott mennyiséget. Mikor az összes olaj elfogyott, hozzá kevertem kevés sót, borsot, xilitet, belenyomtam a fokhagymát és chilit adtam hozzá. 

Megkevertem, megkóstoltam. Finom lett és teljesen olyan mint a valódi majonéz. Adalék anyag, és cukor mentes. Tartárnak is tökéletes, akkor hígítható kókusz krémmel, vagy kókusz tejjel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése