2012. augusztus 31., péntek

Szilvás paleopite

Hozzávalók:

3 csésze dió
3 ek jászvaj
3 ek agávé
1 kk vanília őrlemény

6-8 szem szilva
3 őszi barack
fahéj
agávé
vanília őrlemény
100ml kókusz krém + 2 tojás + 1 ek mandula liszt

A tészta hozzávalóit robotgépbe tettem és pár perc alatt tészta állagúra aprítottam. Egy 18 cm átmérőjű torta formát kibéleltem sütőpapírral, és egyenletesen ellapogattam benne a kicsit morzsás tésztát. Úgy formáztam hogy teljesen a tetejéig a szélén is legyen a tésztából. 

Előmelegítettem 175 fokra a sütőt, és a tésztát önmagában betettem kb. 15 percre, hogy kicsit színt kapjon. Ez idő alatt a szilvát, barackot kimagoztam és felkockáztam. 

Egy kisebb edénybe tettem őket, majd a tűzhelyen addig főztem őket, míg kicsit össze nem estek. Fahéjjal, agávéval, vaníliával ízesítettem. 

Mikor a tészta kész lett kivettem a sütőből, és a szilvás, barackos gyümölcs mártásba belekevertem a kókusz tej és a tojás keverékét. A tojásos kókuszos mártásba 1 ek mandula liszt keverhető, én kihagytam, és bizony kicsit folyós maradt a közepe. 

A torta közepébe öntöttem a gyümölcs mártást, majd betettem sülni, 175 fokon 20 percre. A közepe nem lett sajnos kemény, picit folyós maradt :-) De nekünk így is ízlett, sőt, legalább nem lett száraz :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése