2012. augusztus 6., hétfő

Aszalt szilvás marha ragu

Hozzávalók:
1000g marha lábszár, tisztítva kockázva,
2 paradicsom, és 2 paprika kockázva,
2 vöröshagyma, és 3 gerezd fokhagyma, apróra kockázva,
300ml húslé,
500ml száraz vörösbor,
4 db sárgarépa, pucolva, szeletelve,
3 db babérlevél,
3 ek mandula liszt,
150g aszalt magozott szilva,
1 ek pirospaprika,
só, bors, petrezselyem.

Lassú főzőben készítettem el ezt a fogást, így rendkívül egyszerű dolgom volt, mert valamennyi hozzávalót beletettem, megkevertem és 12 órára benne hagytam alacsony fokozaton. Mikor kész lett a színe csodás boros-barna lett, szép sűrű szafttal. Az íze mennyei, kicsit egzotikus az aszalt szilvától. A sűrűsége miatt mi önmagában fogyasztottuk, de pl. cukkini tésztával is kínálható. :-)

Ilyen volt mikor bekészítettem mindent: 


Tettem bele jó, sok petrezselymet:



Ilyen lett mikor elkészült:



Nagyon ízletes, pocaknak kellemes fogás!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése