2012. szeptember 3., hétfő

Rántott hús, uborka saláta - naná hogy Paleo! :-)




A szokásos vasárnapi ebéd, ugye? Természetesen Paleo módra készítve! :-)

Hozzávalók:
vékonyra szeletelt hús (nálam ez most pulykamell)
só, bors, fokhagyma
a panírhoz: tojás, kókuszliszt, mandulaliszt
a sütéshez: kókuszzsír
az uborka salátához: 2 uborka, só, bors, fokhagyma, és kókuszkrém

Az uborka salátához megpucoltam két uborkát, és szeleteltem. Egy tálban megsóztam, és félre tettem kb. fél órára míg levet nem engedett. Ekkor kinyomtam a levét és kókusz krémmel elkevertem. Tettem hozzá friss fokhagymát, és kevés citrom levet. Csuda finom lett!!! Érdemes így készíteni, mert szerintem jobb mint az eredeti tejfölös :-)
 

A rántott húst most kókusz zsírban sütöttem, de korábban már tepsiben sütve is tettem egy próbát. Nekem úgy nagyon száraz lett. Így viszont teljesen hasonló lett az eredetihez képest, annyi különbséggel, hogy a mandula, és kókusz liszt kicsit nehezebben tapad, és jobban törik, érdemes minél vékonyabban panírozni, a vastag panírral nehezen boldogultam én is. 


A húst sóztam, fokhagymáztam, majd elsőként kókusz lisztbe, aztán tojásba, majd mandula lisztbe forgattam. Egy serpenyőben kókuszzsírt hevítettem és a hagyományos módon megsütöttem.

Nagyon finom lett a prézli, ropogós, ízletes, kicsit leesős, de ez lehet csak az én ügyetlenségem.

Jó étvágyat kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése