2012. március 27., kedd

Narancsos olivás csirkemell



Hozzávalók:
1 kg csirkemell filé csíkokra vágva,
- a páchoz: 3 ek olíva olaj, 2 ek balzsamecet, 2 gerezd fokhagyma, 1 tk piros paprika, pici vanília, 2 ek méz
3 db narancs,
10 db fekete olíva,
bazsalikom,
só, bors.

 



Reggel a pác hozzá valóit összekevertem, a fokhagymát fokhagyma nyomón átnyomtam, és azt is hozzá adtam. A csirkemellet a pácba tettem, majd ment be fél napra a hűtőbe. Este egy kerámia serpenyőben isteni kókusz  illatú kókuszzsírt hevítettem, majd beletettem a pácolt csirkemellet, és 10 - 15 percig sütöttem, hogy szépen megpiruljon, és a méz a balzsam ecettel karamellizálódjon. Míg sült a hús lehámoztam a narancs héját, és kifiléztem. Kisebb kockákra vágtam. A narancslé tessék vigyázni, az se vesszen kárba, mehet a narancsok közé. Mikor megsült a hús összekevertem az olívával, és a narancs kockákkal. Letakartam alufóliával pár percig hogy a narancs picit átmelegedjen (addig elmosogattam :-)) 


Végül a tetejét megszórtam bazsalikommal. Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése