2012. március 28., szerda

Bárányos frittata



Hozzávalók:
0,5 kg brokkoli,
8 tojás,
2 db sült bárány burger (maradék előző napról :-)),
kókuszzsír,
pici só.



A brokkolit nagyobb rózsákra vágtam, feltettem főzni sós vízben. Kb. 3 percig főztem, annyira hogy már ne legyen kemény, de ne főzzem túl, azaz roppanós maradjon. Leszűrtem. Egyforma kb. 2-3 cm-es darabokra vágtam. Közben kókusz zsírt hevítettem egy kerámia serpenyőben. Az előző napról maradt bárány burgereket  kockára vágtam és bele dobtam. Kicsit átmelegítettem, majd hozzá adtam a brokkolit. Picit együtt pirítottam őket, majd felütöttem a 8 tojást, összekevertem, és ráöntöttem. Tetejét lefedtem és kisebb lángon hagytam átsülni. Ha ügyes vagy és kellően türelmes, akkor szépen egyben marad a frittata, és pizza szerűen szelhető. Jó étvágyat!

Paleo frittata
Felirat hozzáadása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése