2013. február 20., szerda

Tavaszváró zöldségleves


Egy hatalmas tál vegyes zöldséglevest készítettem hétvégén. Egész héten ettük :-)

Hozzávalók:
3 sárgarépa
3 fehérrépa
2 karalábé
1 zeller
150g gomba
só, bors, szárított fűszerkeverék, nagymama által eltett darált paradicsom+paprika keveréke.

Rántáshoz:
kókuszzsír, fokhagyma, mandula liszt


A gomba kivételével kis kockákat készítettem, majd feltettem vízzel főzni a zöldségeket. Szárított fűszerekkel, petrezselyemmel ízesítettem. Mikor majdnem kész volt bele tettem a gombát. Közben kókusz zsíron az aprított fokhagymát a mandula liszttel megdinszteltem, felengedtem kevés vízzel (ez lehet a levesből kivett lehűtött is) és hozzá kevertem a főzésben lévő leveshez.
A vegyes zöldségtől nagyon finom íze lett, és a fokhagymás rántás is jó választás volt :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése