2013. február 13., szerda

Valentin napi csokimousse



Hozzávalók:
300ml kókuszkrém (vendégségnek készült, egy jókora adag lett belőle, nyilván arányosan célszerű a mennyiségen változtatni)
100ml víz
1 csésze magozott, áztatott datolya
150g étcsoki
ízlés szerint méz

A datolyát a kókusz krém felével és a vízzel összeturmixoltam. A kókusz krém másik felét a csokival gőz fölött össze olvasztottam, majd a datolyás krémhez kevertem. Megkóstoltam, és én bizony tettem bele kevés mézet is, aztán kész is volt. Tállal együtt hűtőbe tettem. 2-3 óra után szépen krémesre keményedett. Ha túl kemény akkor akkor kevés meleg vízzel tovább lágyítható az állaga.
Finom, krémes csokipuding, ami sütemények mellé is kínálható, vagy akár krémként felhasználható, de így önállóan is remek desszert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése