2013. február 6., szerda

Gombasaláta

Ez egy laktató saláta, ami önmagában főfogásként ebédre is megállja a helyét. Akinek esetleg mégis kevés, ajánlom készítsen hozzá pl. egy tükörtojást.

Hozzávalók:
150g bacon szalonna
1 fej lila hagyma
250g gomba (akár vegyesen, nálam: laska, barna, és fehér csiperke)
200g spenót
2 db kaliforniai paprika
ízlés szerint fokhagyma, só, bors
kevés kókuszzsír

Serpenyőben kókuszzsírt hevítettem, beledobtam a kockára vágott bacon szalonnát, és ropogósra pirítottam. Mikor majdnem kész volt, hozzá adtam a karikára vágott lila hagymát, a szeletelt gombát, és a kockára vágott kaliforniai paprikát. Sóztam borsoztam, és fokhagymát nyomtam hozzá. 5-10 perc után hozzá kevertem a megmosott lecsöpögtetett spenótot, de azzal már csak gyorsan összeforgattam, míg össze nem esett. Melegen tálaltam.

Ízletes, finom, színes fogás, amiből szerintem nem hiányzik semmi.

Jó étvágyat kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése