2012. október 30., kedd

Narancsos csirke

Igyekszem a minél egyszerűbb recepteket megtalálni, és lassan a kevesebb hozzávalók elvét is követem, hogy az ízek önmagukban tudjanak érvényesülni. A minimalista recepteket szeretem. Ez is ilyen.

Vettem 4 szelet csirkemellet. Összekevertem 2 narancs levét 1 ek mézzel, bele nyomtam 2 gerezd fokhagymát, kicsit sóztam, majd bepácoltam ebbe a húst. Vártam kb. 1 órát majd betettem a páclével együtt az egészet egy jénaiba, és megsütöttem. Először lefedve kb. 30 percet, majd levettem a tetejét úgy sült ropogósra. A narancsos mézes szósz a végére teljesen elfőtt és ragacsos ropogós lett a hús. Mondjuk szerintem kicsi túl sütöttem, de volt ellenvélemény is miszerint így lett az igazi :-)



Grill zöldséggel fogyasztottuk. 

(ha nem sütöd el a szószt rajta akkor abból a zöld köretre vagy amivel épp fogyasztod bátran tegyél)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése