2012. október 26., péntek

Aszalt szilvával töltött hús



Az elmúlt időszakban nagy volt a rohanás, rengeteget dolgoztam, alig volt időm valamire. Ilyen helyzetekben jól jöhet ha előre tudsz gondolkodni, és pl. a fagyasztóban lapul egy gyorsan, könnyen elkészíthető csemege. A töltött karajjal voltam én így. Egyik hétvégén egyéb ok miatt nem fogyott el, így megtöltöttem aszalt szilvával, (persze miután a hentes volt oly kedves és felszúrta :-)) , majd betekertem baconba és zacskóstul betettem a fagyasztóba. 

Mikor kifogytunk épp elemózsiából, kivettem és ahogy volt jég hidegen ment is be a sütőbe, ami így vele együtt melegedett. Kb. 1,5 órát sütöttem lefedve és utána tető nélkül ropogósra sütöttem a szalonnát. Hűtőben remekül eláll, és ha éhség üti fel a fejét elég egy szeletet csak vágni belőle hisz akár önmagában is finom, ízletes.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése