2012. október 11., csütörtök

Currys-almás csirke - Imádom a lassúfőzőm :-)



Imádom a lassúfőzőm :-)))

Tényleg meleg szívvel ajánlom elfoglalt háziasszonyoknak. Este bekészítem az ételt, bekapcsolom és reggelre kész az ebéd. Mostanában én előre főzök egy hétre két személyre. Ha lehet szeretem a saját készítésű ételeket elfogyasztani ebédre. Reggel bekapcsolom a lassú főzőt és mire elkészülök a többi finomsággal abban is elkészül egy fogás. Főztem már benne gulyást, pörköltöt, csirke paprikást, lehet variálni. És a fogyasztásról is írtam hogy nem sok, mert a belső kerámia edényt először felmelegíti majd, utána már csak a hő tartást végzi. A bele tett ételek az alacsony hőfok miatt ízletesebbek, és ami fontos hogy nem főnek szét. Bele tehetsz répát, almát, húst egyszerre és mikor kész mindegyik tökéletes állagú. 


Én most currys csirkét készítettem egészben. A lassú főző aljára tettem a vöröshagymát, fokhagymát, almát. Felöntöttem sós, currys, kókusztejes lével. A piacon vásárolt friss csirkémet alaposan megmostam, ami tetszett levágtam, kihúztam, majd megsóztam, és curryvel is jól megszórtam. 

A zöldséges lébe állítottam, kicsit bele nyomkodtam hogy viszonylat átjárja. 5 órára tettem fel. Az első 2 óra magas fokozaton ment, a többi a alacsonyon. Mikor elkészült a húst kivettem külön tálra. Lefejtettem a csontról. A maradék zöldséget, almát annyit lével turmixoltam el hogy közepes sűrű mártást kapjak belőle. Ekkor még meg lehet kóstolni a curry szószt, és lehet ízesíteni. Én édesebben szeretem, ezért adtam hozzá kevés nyírfacukrot. 


Akár így önmagában is megállja helyét egy leves mellett második fogásnak, de párolt zöldséggel kiegészíthető.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése