2012. október 26., péntek

Juhtúrós - "majdnempaleo" gombapizza


Egy gyors gombás finomságot készítettem a múlt héten, igaz csak módjával paleo, mert a juhtúró, és a joghurt nem tartozik az elfogadott ételek közé. Nálam viszont a hűtőben lapult már jó ideje egy kevés juhtúró, kellett vele kezdenem valamit, a szívem fájdult volna utána ha kidobom. :-)


A recept nagyon egyszerű.

Hozzávalók:
8 szép nagy gomba
kb. 10 dkg juhtúró
joghurt ízlés szerint (ki mennyire szereti sósan)
8 szelet bacon
zöld fűszer (pl. petrezselyem, oregánó, stb. lehet vegyesen is)



A gombákat megpucoltam, a törzsüket kivettem apróra kockáztam. Összekevertem a juhtúrót a joghurttal, a zöld fűszerekkel, és a gomba törzzsel. Egy pizza forma aljára sütő papírt tettem, majd a gombákat egyesévvel megtöltöttem a juhtúrós keverékkel, és becsomagoltam mindet baconba.

Elmelegített sütőben ropogósra sütöttem.

Igaz nekem kicsit szétfolyt, talán sok volt a joghurt, de az ízén ez nem változtatott, nagyon finom egytálétel, de köretnek sem utolsó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése