2012. október 4., csütörtök

Halloumi sajt mango chutneyval

Talán már írtam, én eszek sajtot. Nem sűrűn, és ha lehet keményebb fajtákat, de néha elcsábít egy - egy lágyabb camambert, esetleg mozzarella is. Most eredeti ciprusi Halloumi sajtot kaptam, amit grillezve készítettem el. Köretként mango chutneyt választottam. Ez a fajta sajt picit szerintem sós, ha nem szereted válassz másik fajtát. A mango chutney ezt remekül ellensúlyozta, mert a mango megédesítette.




A mangó chutney hozzávalói:

2 ek kókuszzsír
1 vöröshagyma
1 lila hagyma
2 fej fokhagyma
2 ek reszelt gyömbér
1 zöld, 1 sárga, és 1 piros húsú paprika
2 mango
1/3 csésze frissen facsart citrom lé
1 tk só
petrezselyem


Egy wokban felhevítettem a kókuszzsírt. A vöröshagymát, lila hagymát, fokhagymát apróra kockáztam, és beledobtam. Kicsit pároltam és már ment is bele az egyforma apró kockára vágott paprika. Picit sóztam. Pár perc sütögetés után hozzá adtam a kockázott mangót, és a citrom levet. Megszórtan a tetejét petrezselyemmel, és pár perc alatt készre pároltam. Nem szabad sokáig sütni, mert a mangó hamar megpuhul.



   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése