2012. július 31., kedd

Sült paprika krémleves


Hozzávalók:
 
6 db kaliforniai paprika
1 fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
kókuszzsír
só, bors
kókusztej

A kaliforniai paprikát megmostam, szárazra töröltem, és grill serpenyőn minden oldalát megsütöttem. Az egyenletesen feketére sült paprikákat (de tényleg legyen lehetőleg fekete, mert a héjj akkor könnyebben eltávolítható :-)) egy nylon zacskóba tetettem, kb. 10 percre, hogy gőzben felpuhuljon a héjuk. Az idő leteltéig, felaprítottam egy fej vöröshagymát, és kókuszzsíron elkezdtem megpárolni.

 
A paprikákat kivettem a zacskóból, és lehámoztam a héjukat, majd megszabadultam a magháztól, magoktól!!!, és apró kockára vágtam őket. Hozzá adtam mindet az ezen idő alatt már párolt hagymához, kicsit együtt pároltam őket, majd egy botmixerrel pürésítettem. Sóztam, borsoztam, és kevés xilitet adtam hozzá. 

Egyet rottyant és kész is volt. Gyorsan lehűtöttem (hideg vizes fürdő, majd fagyasztó :-)) és hidegen tálaltam. Nagyon finom, frissítő leves. Ebben a nyári melegben különösen ajánlom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése