2013. április 7., vasárnap

Töltött paprika - lassúfőzőben


Hozzávalók:
500g darált hús
4 db kaliforniai paprika
1 vöröshagyma
2 sárgarépa
4 db fokhagyma
1/2 fej karfiol
1 ek oregánó
só, bors, ízlés szerint
 A vöröshagymát, és a fokhagymát felkockáztam. A karfiolt, sárgarépát késes robotgépbe tettem és apróra daráltam (a répát lehet pl. reszelni is). Hozzá adtam a darált húst, a hagymákat, fűszereket, és kevertem egyet a robotgéppel rajta. A kaliforniai paprika szárát óvatosan levágtam, kicsumáztam majd megtöltöttem a húsos keverékkel. Lassú-főzőbe állítottam a paprikákat (de akár sütőbe is tehettem volna) és 4-5 óra alatt alacsony fokozaton főztem őket.A végén a paprikáról a bőre szépen lehúzható. 

Egyszerű, ízletes és nagyon mutatós fogás. Jó étvágyat kívánok hozzá!

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése