2013. január 3., csütörtök

Mazsolás rakottkarfiol


Nagyon finom, önmagában és köretként egyaránt. A mazsolától igazán különleges. Esetleg a zsemlemorzsa kiváltására kevés pirított darált mandula is tehető bele, és akkor már majdnem olyan mint az eredeti verzió :-)

1 fej karfiolt enyhén sós vízben roppanósra főztem. Nem szabad teljesen megfőzni, mert akkor nagyon puha, pépes lesz a végeredmény. Kókuszzsírral kikentem egy jénait, és elhelyeztem benne a karfiolokat. Tettem közé kevés mazsolát. Egy konzerv kókusztejbe elkevertem 2 egész tojást, adtam hozzá sót, borsot és nyakon öntöttem vele a karfiolokat. 

Előmelegített sütőben 180 fokon 40 perc alatt arany barnára sütöttem őket. Szerintem mennyei :-)))) Önmagában is!!! A mandulás verziót kipróbálom legközelebb.

Jó étvágyat kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése