2012. december 18., kedd

Harcsafilé mango salátával


Hozzávalók:

harcsa filé,
só, bors, fokhagyma, kókuszzsír,
1 érett mangó,
1 lila hagyma,
2 kaliforniai paprika (piros + sárga),
1 avokádó,
citromlé, xilit, omegamag olaj

Rendkívül egyszerű az elkészítés. A harcsát megmostam, szárazra töröltem, a nem kívánatos szálkáktól megszabadítottam, majd sózta, borsoztam, és egy kissé fokhagymáztam. Míg elkészítettem a salátát hagytam a halat magában állni. A saláta hozzávalóit egyformára kockáztam, összekevertem mindent, majd kevés citromlével, xilittel, és omegamag olajjal megöntöztem.  Bazsalikommal megszórtam a tetejét. Míg a saláta kicsit összeért kókuszszírt hevítettem egy serpenyőben és megsütöttem a halat. Kész is. :-) Finom, egészséges, és kicsit egzotikus lett a mangótól, avokádótól. 

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése