2012. december 20., csütörtök

Almás-sütőtökös libacomb


Vörösboros, almás, sütőtökös libacomb készült a minap. A recept nagyon egyszerű, alig szükséges hozzá pár hozzávaló.

végy 4 db libacombot
sütőtököt (mondjuk egy fél)
4-6 almát
1-2 dl vörösbort
1 vöröshagymát
sót, borsot, fokhagymát

A combokat először egy grill serpenyőben kevés kókuszzsíron mindkét oldalukon megpirítottam, hogy szép ropogósak legyenek és később ne száradjanak ki. Sóztam, borsoztam és fokhagymával bedörzsöltem előtte azért őket. Majd egy tepsiben elosztottam az egyforma kockára vágott tököt, almát, hagymát, és rá öntöttem kevés vörösbort. A tetejére fektettem a combokat, majd lefedtem alufóliával. 175 fokos sütőben 1,5 órát sütöttem, majd további 30 percre felvettem a hőfokot és gyönyörű ropogósra sütöttem őket. A vörösbortól nem csak az íze, de színe is nagyon jó lett.
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése