2012. szeptember 24., hétfő

Zöldséges húsrolád

Hozzávalók:
1 szép felsál (vagy dagadó), amit a hentes kedvesen felvág :-)
só, bors
bacon
vegyes zöldség, apróra kockázva, nekem ami otthon volt az került bele: kaliforniai paprika, egy sárga, egy piros, 1 kis cukkini, kevés sárgarépa,
2 gerezd fokhagyma




Előmelegítettem a sütőt 180 fokra. Megmostam a dagadót, és lecsepegtettem. Egy lábosban a kockára vágott bacon szalonnát feltettem sülni. Mikor ropogósra sült egy kanállal kiszedtem a szalonna kockákat, és hozzá adtam a szalonna zsírhoz az egyforma kockára vágott zöldségeket. Sóztam, borsoztam kicsit, és hozzá adtam 2 gerezd fokhagymát. 



Mikor kész volt kiterítettem a húst, minden oldalát sóztam borsoztam, majd középre kanalaztam a zöldséges tölteléket, hozzá adtam a bacon kockákat is, és feltekertem ügyesen hogy ne hulljon ki sehol, semmi, úgy mint egy roládot. Hústűvel a két szélen, s ahol kell megtűztem. (plusz én meg is kötöztem biztos ami tuti alapon :-)) 

Lefedett jénaiban sütöttem, kb. 1,5 órát, akkor levettem a tetejét, és ropogós pirosra sütöttem. Megvártam míg picit kihűlt, akkor szeleteltem. 

Önmagában, de főzeléknek feltétként is remek! A zöldségek variálhatók, vagy májas töltelékkel cserélhetők.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése