2013. március 26., kedd

"nyáridéző" Kókusztorta mangóval

Könnyű édesség gyanánt készült ez a torta, mely nem más mint kókusz tej, kókusz reszelék, kevés nyírfacukorral, agar-agarral sűrítve. 


A töltelék egy friss mangó, kevés aszalt sárgabarackkal turmixolva, édesítve, 2 evőkanál útifűmaghéjjal krémmé sűrítve, és egy kevés szeletelt kiwi. Folpackkal bélelt torta formába öntöttem szilárdulásig.

Meg kell mondjam az agar-agar nekem nem vált be. Én most használtam először, és olyan furcsán kemény lett a kókuszos rész. Pedig azt hiszem az előírás szerinti mennyiséggel készítettem. Nem lett olyan rugalmas, pudingos. Talán mégis picit kevesebb elég lett volna a zselatinból, nem tudom. Azért elfogyott. 


A mangó nagyon finom lett, szinte lekvár szerű. A tetejére egy másik mangó került felszeletelve és kókusz reszelékkel megszórva. :-))



1 megjegyzés:

  1. Szia,

    gyönyörű:) Kaphatunk pontos mennyiségeket a recepthez?

    Köszönettel,

    Bakos Eta

    VálaszTörlés