2013. november 11., hétfő

Fűszeres kacsacomb édesburgonyával



Hozzávalók:
4 kacsacomb
fokhagyma, só, bors, fűszerek (én ázsiai keverékkel bolondítottam meg picit)
kacsazsír
500g édesburgonya
2 fej lila hagyma
pár szem aszalt szilva

A kacsa combokat megmostam, szárazra töröltem. Bedörzsöltem a fűszerekkel. Kacsa zsírt hevítettem egy serpenyőbe, és a kacsa combokat először bőrrel lefelé megpirítottam, majd a másik oldalukat is ropogósra sütöttem. 



A kerámia edényt kizsíroztam. Megpucoltam az édesburgonyát, kockára vágtam. A lila hagymát nagyobb darabokra kockáztam. Össze kevertem a kerámia tálba az édes burgonyát, lila hagymát pici sóval. Ráfektettem a pirított kacsa combokat, az aszalt szilva szemeket közé tűzdeltem, és lefedve 180 fokos sütőbe kb. 1 órát sütöttem. 


A tál tetejét nem kellett levenni, alatta is megpirultak a combok. Nagyon ízletes, fűszeres lett minden, és érdekes mód ropogós maradt a kacsa bőre. 



A kerámia tál, ha érdekel Légli, és magyar termék. Most kaptam (előkarácsonyi :-) ) a magyar ízek vásárán. Gyönyörűséges! Egyszerűen használható, és finomabb benne az étel. Persze még tesztelni fogom. :-)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése