2012. november 13., kedd

pppppaleopizza (padlizsánból)



Ismét elkészítettem a padlizsán alapú pizzát. Lereszeltem két padlizsánt nyersen, kinyomkodtam a levét, majd adtam hozzá 1/2 csésze lenmaglisztet, és ugyanennyit mandula lisztet, 2 evőkanál kókuszzsírt, és 2 db tojást. Sóztam, borsoztam és alaposan összegyúrtam tészta szerűnek kell lennie. Ha kicsit folyós mehet bele még lenmag liszt, ha kicsit kemény akkor tehető hozzá még tojás. Ez függhet az alapanyagoktól, lisztek fajtájától. 


Zsírpapírral bélelt pizza formában szépen elegyengettem a tésztát, és betettem sülni 20 percre. Ekkor kivettem és megfordítottam, egy másik zsírpapírra, lefejettem a hátáról az első zsírpapírt, majd vissza tettem sülni 10 perce. Ezt követően jöhettek rá a feltétek. Majd 180 fokon ropogósra pirítottam a pizzát. Nekem nagyon ízlik ez a fajta tészta, főleg hogy padlizsán az alapja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése